fbpx

Handelsbetingelser

Hvornår kommer Vores Poter posen

Din første pose kommer umiddelbart efter din tilmelding og vil være fremme i løbet af 1-3 hverdage. Afhængig af hvilken tid på måneden du har tilmeldt jer, kan det godt ske, at I får den 2.  pose tæt på den første. Herefter vil det køre månedsvis.

Har I det mindste spørgsmål, er I altid velkomne til at kontakt til os.

 

Abonnementsbetingelser

Pris og betalingsbetingelser:

Alle vores priser er angivet i dansk kroner og er inkl. moms. Ved køb giver du automatisk Vores poter lov til at trække abonnementsbeløbet for den periode du har valgt samt løbende de efterfølgende måneder, indtil du opsiger dit medlemskab.

Rabatter og tilbud:

Rabatter samt tilbud som kan forkomme under gældende periode, er kun gældende såfremt du er medlem af hele den givende periode du har valgt.

Er dette ikke tilfældet, så bortfalder alle tilbud og rabatter du har fået i den givende periode.

Kreditkortbetaling:

Vi tager følgende betalingskort:

Betalingskort

Leveringsbetingelser

Når du har et aktivt abonnement sender vi dig en månedlig pakke. Ved ordreafgivelse bestemmer du om du ønsker afsendelse til nærmeste pakkeshop eller hjem til dig, og vi benytter den samme forsendelsesmetode hver måned. (priserne fremgår i kurven)

Andet

Man kan altid pause eller sætte sit medlemskab på anden plan hvis man ønsker at modtage det hver 2 eller 3 mdr. alt dette skal blot ske før den 20 i måneden

Opsigelse af dit medlemskab

Ønsker du at opsige dit medlemskab hos Vores Poter kan dette ske via mail inden den 20 i måneden, hvorefter vi påbegynder at forberede månedens pose.

Du kan opsige når som helst, hvorefter vi vil stoppe jeres medlemskab hos Vores poeter, når den givende periode er færdig (f.eks. kan man opsige efter den første, men vil modtage alle tre, såfremt man har tilmeldt sig 3 måneders medlemskab )

Bemærk, at det ikke er gyldig opsigelsesmetode blot at returnere Vores Poters pose eller lade vær med at betale.

Du vil til en hver tid hæfte for de poser fra Vores Poter, som indgår i dit tilmeldte medlemsskab, returfragt samt ny forsendelsesfragt.

14 dages retur eller fortrydelsesret :

Du har 14 dages fuld retur og fortrydelsesret på dit køb hos Vores Poter, fra det tidspunkt, hvor du har modtaget den første forsendelse.

Du må gerne åbne og se om Vores poters pose er noget for jer, men du må ikke tage de enkelte varer i brug.

Ønsker du at benytte dig af din retur- og fortrydelsesret, skal du blot, inden for 14 dage fra modtagelsen af din første forsendelses, sende os en utvetydig meddelelse om, at du ønsker at gøre brug af din retur – og fortrydelsesret.

Det er ikke nok, blot at lade den gå retur eller ikke hentet den.

Vi tilbagebetaler beløbet for Vores Poters pose, når vi har modtaget den retur i ubrugt eller ubeskadiget stand.

Vi anbefaler, at I sender den med et pakkenummer, så den kan spores samt et bevis på, at du har sendt den tilbage til os.

Du kan evt., i den mail du sender til os, sende det nye pakkenummer, så vi kan følge den og dermed hurtigere refundere din betaling.

Det er dig, som køber, der dækker udgiften til returfragten. Pengene for dit køb vil være på din konto i løbet af ca. 5-10 bankdage.

Returnering skal ske til:

Vores Poter
Snebærhegnet 9
2670 Greve

Ophavsret :

Vores Poter har ophavsretten til alt materiale på vorespoter.dk

Reklamation over mangler

Købeloven giver forbrugeren to års reklamationsret jf. købelovens §§ 81 – 83. Reklamationsretten gælder alle fejl, der var til stede, eller hvor årsagen til fejlen var til stede, da køber fik varen leveret.

Ved køb hos VoresPoter.dk er dette selvfølgeligt også gældende, hvilket betyder at du har mulighed for at få varen repareret, ombyttet til en tilsvarende vare, pengene tilbage eller et afslag i prisen, alt efter den konkrete sags omstændigheder.

Husk at VoresPoter.dk skal modtage reklamationen inden for rimelig tid, efter at køberen har opdaget manglen jf. købelovens § 81. Reklamation givet inden to måneder efter, at køberen opdagede manglen, er altid rettidig. Er varen mere end 6 måneder gammel, er det købers opgave at bevise, at en fejl i varen har været til stede, da denne købte varen.

Reklamationen skal ligeledes være berettiget, og manglen må ikke være opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvordan reklamerer jeg?

Ved en berettiget reklamation, skal varen sendes til:

Vores Poter
Snebærhegnet 9
2670 Greve

Købeloven – https://www.retsinformation.dk/forms/r0710.aspx?id=142961

Forbrugerrådet Tænk – vejledninger om reklamation

https://taenk.dk/raadgivning-og-rettigheder/reklamation-hvem-skal-bevise-hvad

Betaling

Hos VoresPoter.dk benytter vi som betalingsmodul, Bambora/epay hvor du kan betale med Visa/Dankort, MasterCard, MasterCard Debet og Visa.

Indtastning af kortoplysninger sker i et krypteret betalingsvindue, udstedt af Bambora/epay, hvori dine informationer gemmes til gennemførsel af efterfølgende betalinger af abonnementet.

Beløbet hæves først på dit kort, når vi har pakket ordren og gjort den klar til afsendelse.

Såfremt betalingen ikke kan gennemføres på fornyelsesdagen af abonnementet, vil du modtage en mail med information om genindtastning af kortinformationer. Pakker vil i mellemlæggende periode ikke blive afsendt.  

Alle beløb på vorespoter.dk er angivet i DKK og er inklusive moms. Der pålægges ikke kortgebyr for betaling via dansk udstedte betalingskort.

Vores Poter benytter PostNord og DAO, og gældende pris for forsendelsen står beskrevet i kurven.

For at vi kan behandle din bestilling på VoresPoter.dk, har vi brug for at indsamle følgende oplysninger:

  • For- og efternavn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mailadresse

Vi registrer dine personoplysninger med det formål at kunne levere vores ydelse til dig.

Personoplysningerne registreres og opbevares hos VoresPoter.dk i fem år, hvorefter oplysningerne automatisk slettes.

Når VoresPoter.dk indsamler dine personoplysninger, indhenter vi altid dit samtykke, og oplyser dig præcist om, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Dataansvarlig

Emil Krog, info ’@’ vorespoter.dk er dataansvarlig hos VoresPoter.dk

Som registreret hos VoresPoter.dk har du ret til at gøre indsigelse mod vores registrering af dine oplysninger. Du har også ret til at se de personoplysninger, som vi behandler dig, og få en række oplysninger om vores behandling af dine personoplysninger. Disse rettigheder har du jf. databeskyttelsesloven og ønsker du at gøre brug af disse rettigheder skal du kontakte os ved at bruge vores kontaktformular.

Datatilsynet – Hvad er dine rettigheder?

https://www.datatilsynet.dk/generelt-om-databeskyttelse/hvad-er-dine-rettigheder/

Klage over produkter

Hvis du ønsker at klage over et produkt, som du har købt hos VoresPoter.dk, skal du rette henvendelse til os ved at bruge vores kontaktformular.

Man har som kunde 24 måneders klagerettighed. Du kan klage her : https://www.vorespoter.dk/kontakt/

Såfremt at du ikke mener at klagen er blevet løst, har du mulighed for at tage sagen videre til Forbrugerklagenævnet. Gebyret for at klage hos Forbrugerklagenævnet er på kr. 400.

Forbrugerklagenævnet – start din klage

https://naevneneshus.dk/start-din-klage/center-for-klageloesning-og-forbrugerklagenaevnet/

Forbrugerrådet Tænk – vejledning om klage over produkter

https://taenk.dk/raadgivning-og-rettigheder/klag-over-produkter-saadan-goer-du

 

Vores Poter logo

Dette website benytter cookies for at sikre den bedste oplevelse på websitet. Se privatlivs- og cookiepolitik